Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


duminică, 3 mai 2009

A manipula/ A ma manipula

Mai devreme sau mai tarziu voi avea nevoie de tine..sti asta...
si sa nu uitam k ai aflat asta in cel mai urat mod posibil, si profiti...o dah! profiti in fiecare minut al vietii tale, pt k sti sa manipulezi...
pt k ai scos din mine ce era mai bun...si m-ai facut sa-ti dau si primul fum din ultima tigara... si ultima rasuflare... m-ai facut sa vreau,sa sper,sa cer... o! m-ai facut sa pierd pana si ultima raza de ratiune din creier, si sa-mi rasune pofta cu care te-as devora pana te-ai transforma in pulbere loate de vant... sa-mi fluture parul si sa-mi raceasca trupul prea incins de focul pasiunii cu care m-ai atacat...
Dar acum refuzi sa-ti aprobi vina,si refuzi sa-mi hranesti trupul...pentru ca pe minte-mi esti stapan, o doamne, cum nu mi-a fost nimeni! ba nu, imi hranesti trupul... mi-l hranesti cu sperante si adevaruri inconcrete, de care sunt insetata, cu care ma imbat...cu care am port intr-o Nirvana permanenta...
AH...Si As vrea sa nu te am niciodata atat cat vreau...as vrea sa ma chinui asa zile'ntregi... ca intr-un infinit terminabil in care razboaiele se poarta doar in imaginatiile noastre...

Niciun comentariu: