Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 7 iulie 2010

pentru lume si fara tine

nu stiu, traiesc intr-o euforie totala
si fluturi im zboara pe cer de inchid
ploapele tari, dar cand ochii-i deschid
afara nu-i nimeni doar negru gasesc
prin fibre neonice motai si privesc

Si nimeni nu striga din mine afara
e frig inauntru, dar dincolo-i e vara
pierd greieri pe jos si incerc sa-i strivesc
cu teama ma'nchin si'nerc sa vorbesc.
dar buzele-mi arse, cusute imi sunt
nu-s glorii si pace aici pe pamant
doar vulturii prada in ghiare si-o prind
iar pomii cei verzi din senin se aprind

Si arde limina din ceruri pe vatra
de parca religia n-ar fi tot o arta
dar ochii de piatra urechi n-au si plang
doar sabii'ncinse mai lupta si-o'nfrang.
pustiu si confuzic zambesc catre lume
nici soarele nu mai e, dac'apune
demonic ma zbat sa salvez lumina
lumea-i limitata, la fel si benzina...

si ard fara scop in genungi cand privesc
la altii cum lumea in loc o opresc
doar tu ma mai ti in putere sa lupt
de cand cu sadism din mine ai rupt...

atat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

ți-a mai spus cineva cât de mișto faci poeziile astea?

Zam Zum spunea...

ms mult bai, Silvana:*