Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 4 decembrie 2012

Ciocolata cu alune

Ma uitam in ochiul tau
Si vedeam pierdut in el
O paleta de culori,
O hartie si-un condei.

Joaca ce se-ascunde-n spate,
Nebunia dintr-o noapte.
Bautura, jocuri rele,
Zambete si fapte grele.
Dificilul sa refuzi,
Buzele sa nu le uzi,
Sufletul sa-l tin in viata
Timp in care mintea-i ceata.
Corpul cere pielea ta!
Gandul de mi-ai alunga...
Ca gresesc nu-i vina ta!
Vreau sa uiti de asta noape
Si de buze si de soapte.
Ne vom revedea curand!
N-o sa scapi de acest gand...

Niciun comentariu: