Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 18 mai 2017

Balada Marco

Pene, penițe și călimare
Statui de aur într-o baie de soare
Balade violine și dansuri nedansate
Discuții vioaie și măști nepurtate.

Lămâi în pahare, albe fețe de masă
Comercianți care abia așteaptă să le pici în plasă
Mercur retrograd, briză călduță
O vreme perfectă să te dai în bărcuță!

Magnolii lipsite, cuvinte italiene pocite
Pescăruși plictisiți și evantaie uzate
Săruturi pe grabă, molcome sau uitate...
Ani de trudă, irosiți în inconsecvență
Amintirea unor entități de omniprezență.

Mal de mare, cărucioare cu scârț
Pofte vulgare, inhibate-n mers frenetic...
Extraordinar de frumos
Într-un desăvârșit patetic!


Niciun comentariu: