Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 29 septembrie 2009

Viziuni ale trecutului ce nu exista. Dureri care persista...

O pata de gri,pe ceva pur. Pur si simplu o pata!

Un foc ce topeste tot ce-i in jur. Tot ce-i puternic...

O raza de soare ce iese din nori. Doar una...

Un zambet parsiv si-o replica dura. Parca te'ndura...

Si toate astea doar pentru ca, speranta moare ultima...
Si toate astea doar pentru ca, e bulina rosie printre toate cele galbene ce te'nconjoara...
Si toate astea pentru ca, ai incredere in el, de si nu ti-a dovedit niciodata,indeajuns, ca merita...
Si toate astea pentru ca, tu stii, ca indiferent ce s'ar intampla, totul va fi bine...
Si toate aste pentru ca, nu-ti trebuie nimic mai mult de cat sa-l vezi zambind...
Si toate astea pentru ca, ai fost intr'atat de naiva sa crezi ca vei uita...
Si toate, dar doar toate...pentru ca...fara el, ochii tai nu ar putea concepe, nici macar culorile...

Niciun comentariu: