Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 12 februarie 2010

Pentru cineva...iubit.

Te crezi smecher, nu?!
Sunteti ca Romeo si Julieta, pe toti sfintii...macar de-ati muri si voi in aceleasi conditii...
Stai linistit ca nu-s geloasa pe fericirea ta. Dar decat in lanturi traind o iubire platonica, mai bine libera s-atat :)
Platonic... ce cuvant frumos!... Tu m-ai invatat ce inseamna. Mai tii minte? Sau... stai! Am uitat ca m-ai uitat!
Nu-i nimic... Te inteleg!

Daca as sti ce trebuie sa fac... N-ar mai fi totul asa de simplu. Acum insa, tot ce trebuie sa fac e sa ma plang... Toata ziulica. In mod normal as zice "Meriti! Ti-ai facut-o cu mana ta!" ... dar de data asta... E cu totul si cu totul altceva.

Mi-ar placea sa-ti scriu o poezie. Dar nu meriti! Btw, uita-te la "eternal sunshine of the spotless mind" daca o sa intelegi ceva din el, o sa-ti placa!

Iar daca ti-e frica ca va afla Julieta c-ai fost p-aici... Macar ai demnitatea si lasa un comentariu, ca oricum e anonim :) Macar sa aiba de ce sa te certe!
P.S. Nu-mi plac oamenii care fac promisiuni pe care nu le respecta atunci cand au
altceva...

mai bun de facut.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Orice Romeo are Julieta lui.
Asta-i povestea a ta si-a orisicui.
Asa e viata, mereu va fi asa.
Ieri ca si azi, maine sau pururea..

deci poate exista/a existat si io julieta acolo undeva ma gandesc io si tipu care a facut versurile

Anonim spunea...

lol......anonimu ala care inca te iubeste...e prost de pute. stiu ca eu ti-am zis de dragostea platonica, stiu tot ce incerci sa imi zic, doar ca eu nu vreau sa aud.ma rog...nu stiu daca trebuia sa iti las comentariul asta, pur si simplu am vrut sa iti arat ca nu stiu cine esti, la fel cum nici tu nu stii cine sunt. despre ce sriu eu aici? =)) , blogul e blana, doar ca ma regasesc in multe din srierile tale, acum poate e doar impresia mea, poate nu....muhahaha. as mai zice ceva, dar sa-mi bag pl daca stiu ce, sau de ce...nici nu stiu de ce ti-am scris asta, din moment ce nici nu stiu cine esti