Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 8 decembrie 2010

OMUL... REPTILA SAU MAMIFER???

-Buna ziua!
As dori sa-mi dati, va rog, daca se poate, o penetrare gratuita in umarul stang! Doar una, uitati, aici in stanga!

-Domnule, imi cereti mult...

-Dar stiti, eu sunt un om cu stare, nu va incurcati asa cu oricine; pot sa va rasplatesc cum se cuvine, daca mi-o dati bine! Dar bine de tot!

(Si'asa au inceput oamenii sa-si foloseasca mainile ca pe niste aparate aparent independente de trup. Si astfel au inceput sa atinga,miste,mute,scrie,scarpine si care lucruri. Azi oamenii uita ca au maini, si-si aduc aminte doar cand nu le au sau cand e prea tarziu.)

La inceput, toti eram niste tuberculi-plini de pamant si cu denivelari. Doar Ploaia si Soarele ne-au putut delimita curbele si astfel toti am ajuns diferiti. Unii s-au ascuns de schimbare, altii au infruntat viata cu pieptul. Nici unul nu a ramas tubercul, dar fericirea a ajuns numai in ochii celor ce au avut curajul sa vada soarele inca din prima sclipire pe mare...
Ei au trait oameni,nu materie!

Consumati resurse sau materializati vise?!?!?!

OMUL!!! Reptila sau Mamifer???



Un comentariu:

Denis Manolache spunea...

De fapt, eu cred ca omul este o combinatie de mai multe animale. Problema principala e ca a luat de la animale ce e rau, nu ce e bun... cei mai multi sunt agresivi, lenesi, aroganti si alte cele.
Si ca sa raspund la intrebarea care o pune titlul, omul duce mai mult spre reptila...parerea mea