Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 18 octombrie 2011

Orasul stranuta!

Frunzele din covorul de stele
S-au coborat pe pamant,
Aduse de ape si vant
Sa stearga pamantul de soarele care,
Mancat de furnici se sparge si moare
In chinuri lacustre, si nu mai rasare.

Ia din marul cu alune,
Geografia unei prune,
Buna, coapta, parca veche
Ascunsa dupa ureche...

Mi-e frica de vant...
El ar putea sa'ti poarte parfumul pan' la geamul meu
Si doar tot el ar sti cat mi'e de greu
Cand ma privesc in oglinda,si esti in spatele meu
Sarutandu-ma cu buzele'ncinse, pe umar,cum o faci mereu...

Schimbam foaia.

2 comentarii:

Fotograf Anda spunea...

Frumoase versuri ! Am inteles, esti indragostita foarte tare... Iti doresc ca si el sa te iubeasca la fel de tare...

Zam Zum spunea...

nu cred ca ai facut cea mai buna interpretare:)) dar stiu ca asa pare. multumesc pentru apreciere!