Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 26 februarie 2013

Gaudi's Batllo II

Am intrat intr-o scoica care plange,
Te cauta sa te alunge,
Are un geam cu gratii zidit
Iar ecoul cand am intrat mi-a zambit.

Un carliont imi mangaie-obrazul
Incearca sa-mi goneasca necazul
Ca zidul ei vesnic ar fi pastrat
Al tau suras vesnic implementat.

In calcarul alb de limpezire
Ascuns intr-o calda privire.
Nu e nimic aici, sunt doar eu
Stau de vorba cu Poseidon sau cu alt zeu
Ce imi spune s-astept linistit
Pana cand infinitul de-afara a'ntepenit,
Dar eu ma cutremur si-i zic
Ca nu trebuie sa fie calic,
Ca oricum infinitul sunt doar eu,
Doar ca astept cu'ndarjire al meu derbedeu...

Niciun comentariu: