Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 15 mai 2017

Superofertă pentru jmecheri

A trecut vremea cand era cool sa pleci în afara și să te-mplinești.
Acum e cool sa ramai aici și să reușești.
Într-o vreme era cool sa stai pe snapchat și wazzap
Azi e cool daca poți scoate arta de la tine din cap.

Inainte era cool sa traiești pur si simplu.

Azi e cool sa merite ca te-am supotat
Și sa nu te blameze nimeni ca ți-ai făcut palat.

Ieri era cool să fii plictisitor
Astăzi e cool să îți faci din suflet - motor.

Ieri erai simpatic dacă erai needucat
Astăzi dacă n-ai învățat nimic ești un simplu RATAT.

Anii trecuți treceai testu și dacă erai jmecheraș
Azi, dacă nu te ajută motoru, ajungi șerpaș.

Azi nu se mai supără nimeni pe tine dacă ești idiot
Pentru că nu se mai așteaptă nimeni de la tine să zici „pot”
Așadar, dacă ne-ai dat senzația că ești prea conformat
Dacă șă te ghidezi după suflet ai uitat...

Noi am pregătit o super ofertă pentru tine:
Poți fi sclav și tuturor o să ne fie mai bine!


Niciun comentariu: