Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 1 ianuarie 2018

Pot să Revoluționez țara Românească

Să descifrăm:

1. O vorbă din strămoaşe zice că "nu există nu pot, există nu vreau"
"A vrea" e un lucru care merită încercat!

2. Revoluția presupune mai mult decât schimbarea clasei politice

Ea face tranziția către un "altfel" de-a face lucrurile
Asta presupune ca fiecare individ să aiba conştiința acestui fapt
Şi fiecare să aducă aportul său la  implementarea noilor valori prin promovarea neîncetată a acestora în propriile fapte şi vorbe.

3. Țara e în primul rând unul dintre puținele grupuri de care aparții încă de când te naşti şi până pleci...
Bine faci dacă o respecți şi o ajuți să'ți fie pe plac!

Nu e suficient să închizi ochii.
E nevoie să cunoşti ce ai, în profunzime, şi să te foloseşti de asta întru binele obştesc, deci personal...

Țara are nevoie de tine,
Tu ai nevoie de țară!

Lucrezi la asta.

4. În ciuda tuturor nepotrivirilor de "caracter şi gusturi", tu şi România conviețuiți în acest moment.

Dacă ea e copil, muiere, fătălău sau prost crescut, asta îți face probleme în primul rând ție, pentru că o reprezinți şi te reprezintă într'o considerabila măsură. Tu, ca orice partener credincios, cauți soluții şi încerci diverse strategii pentru a ajunge la înțelegere şi armonie.

Nu uita de bunătate!

Altfel...costă mult divorțul şi nici să vă omorâți între voi nu e combinație...

Fii mai tolerant şi mai practic şi evită pasivitatea, fără a te lăsa furat de val!

"Pot să Revoluționez țara Românească" este un cadou pe care mi'l fac mie, precum oricine poate să şi'l facă sieşi.

Vrei o țară mai buna?
Fă-o!

Cum? - fii cine vrei să fii într'o țară perfectă -

:)

La mulți ani, Românaşi Revelionişti !



Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310