Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 30 ianuarie 2018

Stare de nemultumire profunda

As vrea sa pot. Mi'e sufletul un purice beat.
Si nici n'am baut, e'adevarat!
M'as tavali in mosc
Si m'as scalda'n cascade
As trage vis pe trup
Si as canta balade!

Mi'e sufletu'nghetat
Si'afara'i inca frig
In jur e maracine
Iar eu vreau doar sa strig

Mi'e gura prea cusuta
Si salivez in gand
Transpir prezentul tot
Si ma surprind plangand

Dar fara lacrimi, parca
Secat'au toate'n mare
Iar vantul e tot rece
Ma biciuie, ma doare...

Mi'e minte'n alta parte
Si'acolo'i prea tacut
As vrea sa pot pricepe
Dar rationalu'i mut

Mi'e timpul revoltat
Iar trupul nu ma iarta
Mi'e trista si placerea
Sunt singura sau moarta?

As vrea sa pot pricepe
As vrea din nou sa simt
Iubire, fericire, motive si alint
As vrea sa am putere
Si sa turez motoare
As vrea sa urc pe munti
Si sa strabat ogoare
As vrea sa cant cu pasari
Dar tot ce am de'ales
E sa ma scald mahnita doar in dezinteres
Sau langa tot ce pierd
Sa scriu balade triste
Si cand m'am saturat
Sa flutur din batiste.

Si stau asa trantita
Si ma intreb absurd
La ce rost sa mai strig
Daca urletu'i surd?
De ce nu fac ce stiu 
Ca'mi este necesar?
Cum sa traiesc cand stiu
Ca eu mi's adversar?

Si mi'e rusine tare
Vai dar si ce rusine...
Vorbesc acum cand tac
Si'ncerc sa'mi fie bine.

Dar nu pot,
Tu, ma crezi
Ca nici macar nu stiu
Cum naiba eu sa fiu?

Si daca eu sunt asta
Trantita impotenta
Cum sa renasc de maine
Harnica, consecventa?

Simt ca n'am energie
Ma scurg ca acuarela
Iar bietele furnici
Azi si'au uitat umbrela...

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310