Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 15 martie 2018

Jos guvernul, nu ne vindecă de prostie


Tot încerc să vă spun că spitalele şi jos guvernul nu ne vindecă de prostie, dar voi ... greieri.

Eu pledez pentru cetățeni educați :)

Oare cum am putea dovedi cat suntem de proşti, ca să se ocupe cineva şi de şcoală?

 Doar pentru că nu se dărâmă, nu înseamnă că funcționează...

 Doar pt că ştii lucruri, nu înseamnă că eşti educat...

Doar pentru că ai terminat o şcoală, nu înseamnă că eşti competent...

Chiar dacă ai doar o minte şi'o gură, nu înseamnă că eşti impotent.

noam-chomsky-cele-zece-principii-ale-manipularii-maselor/

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310