Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 4 aprilie 2018

Ai grijă, că am pus ochii pe tine.

Eu sunt ea
Eu sunt el
Eu suntem noi
Goi amandoi
Într'o camera plină cu noroi
Stăm ca doi strigoi
Amorțiți, cu părul vâlvoi
Uitând de voi
Cei moi
Cei care faceți întotdeauna tărăboi
Şi în oraş şi în vazoi
Oameni sloi
Cu cranii de boi
Aşteptând să vă pice în traistă gologani noi
De parcă singura voastră hrană ar veni de la ciocoi.

Fumăm trişti.
Fumăm închis
În aer lipsit de aspirații sau dichis
În aer pătat de vin şi pofte vulgare amarnic
În aer care are în el şi ceva tainic
Sunt trăitor sau doar un biet crainic?
M'am înlesnit în a mă detaşa chiar şi de mine
Mă privesc de sus
Mă simt supus
Mie sau unui presupus?
Mi'e frică de ce nu's.
Mi'e teamă că mai sus m'am pus
Oare sunt încă aici s'au m'am dus?
Oare am venit de bună voie sau tu m'ai adus?

Mă înec în tine şi'n imperfecțiunea ta regală
Pe care o pieptăn petală cu petală
Şi'o alint, şi' o dezmierd şi'o visez de 3 sau patru ori pe noapte
Ca şi cum dragostea noastră ar face fapte din şoapte.
Şovăi când mă ating prima dată de tine şi deşi te privesc ca pe'un îndemn
În mine clocoteşte frica, eşti un semn sau semne ai să'mi laşi tu, ca şi alții, jigodie frumoasă,
turtă dulce din melasă,
mă transformi în animal!

Gândeşti? E cu putință?
Îmi storci undelemn din credință!
Mă măsori,
Mă strecori,
Mă omori
Dogorindu'mă ca să mă nasc prin tine
Ticăloaso, cu fulgi cu tot te prăvălesc sub mine şi ai să țipi, îți spun, ai să te zbați în neputința reîntoarcerii la lumea de afară.
Acum e vară. Frig nu'ti mai e
Dar n'are nici măcar cald să îti fie!

Căci ce fac eu din tine'i poezie
Şi'am să tocesc pixu'n hărtie
Dacă asta'însemna'va
    să'mi te dai întregă numai mie!

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310