Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 14 noiembrie 2008

Afara va ploua..

Simt cum sangele-mi pulseaza in vene de 50 de ori mai repede...creierul mi se zbate si capul imi bubuie... Ochii-mi transforma realitatea intr-o lume plina de ceata, si parca vantul ma impinge cu putere de la spate.

O lacrima mi se prelinge pe obrazul palid, in timp ce sufletul mi se descompune in mii si mii de particule unicelulare. Parul imi danseaza in toate directiile acoperindu-mi din cand in cand fata,iar cerceii lungi ma gadila usor pe gatul gol...

Cu fiecare pas pe care-l fac, simt cum picioarele mi se afunda din ce in ce mai mult in lava incinsa...

Mainile-mi arse de vant le am ascunse in buzunarele adanci ale paltonului plin de praf de care-l port...

Dintr-o data... inchid ochii si incep sa aud marea...incet-incet simt nisipul sub talpi si zaresc o meduza moarta pe plaja si un pescarus croncanind deasupra valurilor inspumate... E pustiu! Doar eu si micul univers unde mi-e sufletul mereu...

M-asez incet pe malul marii si incep sa fredonez un cantec vechi...

Niciun comentariu: