Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 16 decembrie 2010

Lectie de echilibristica

Este vorba despre ingeri, care sapa fiecare
Lungi tunele catre soare.
Soare rosu-aramiu, ce straluce foarte viu,
Caci deasupra cerului, ansamblul misterului
Dintre ingeri si-ntre stele arde viu cel cu putere.
Dimineata visului, lumina abisului...
Razele-i de foc, te ard cu sadism
Lacrimi de durere, scuipa-oportunism.
Caci in sfera ta de tanar trecator
Pierzi astazi notiuni, maine le prinzi in zbor,
Caci lumea n-are limite, daca vorbim de arta
O viata-ti cauti drumul, n-ai niciodata harta...
Un rai de basme si-o tanara craiasa iti vor sufla in gene
Miros adormitor,
Insa tu ai alege de esti trumfator, sau toata fiinta ta
Al vietii slujitor.
Tarie goala, de vei avea in sange,
In cursul vietii tale nu vei avea ce plange...
O tarca nazdravana iti va canta in struna
Si mintea-ti va ajunge o scofalcita pruna.
Ce pesti mesteri? Ce minune?
Secretul sta in tine! Sa poti crea in lume
Bujori in obrajori si zambete pe buze,
Sa supravietuiesti si sa salvezi meduze...

Un comentariu:

Anca, spus cu o tonalitate apasata (ma sacrific)...matusa lu' Petre de fapt, desi suna trist... spunea...

De cand am descoperit ca ai blog (de aproximativ o ora si un pic), ti-am citit toate posturile si vreau doar sa iti spun ca esti geniala...Felicitari!!! You are really something else...