Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 27 februarie 2013

Barceloniada.


 Oameni grabiti pe strazile noptii se opresc cu capu'n vitrine si ochii lor se sparg in cioburi sub focul contopirii cu geamul, caci privirea lor tot una cu vitrina era acum, ca inauntru era meci pe ecrane mari. 
Si inauntru femei frumoase pe tocuri si cu decoltee priveau salivand la peluza verde cu pitici de gradina in prin-plan si gemeau cu pasiune si jind privind la mingea ce intra in poarta.
  Si valuri de sunete cutremurau mesele, ca mingea intra si intra si intra... si vinul curgea pe buzele lor vinete de dorinta de'a ajunge acasa si de'asi multumi campionul... cu buzele vinete, intr'o camasa alba incheiata gresit... cu un san aproape dezgolit... 
Dar asta e o alta poveste,pentru ca in Spania tutungereala e prohibita in baruri si meciul a luat pauza asa ca toti barbatii au iesit sa barfeasca la usa.. barului e acum tixit de femei visan... 
La fiecare masa stau cate 4-5 femei ca niste sobe dogorind de dorul lor, si pasiune.. pentru ca unde sunt femei si barbati e o lume in care visele nu mai sunt doar ca niste prune.. stocojite si mancate cu'alune...

Niciun comentariu: