Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 4 august 2018

Balanța Calității Grandomaniei Festivaliere Românești




Îmi dau seama că defapt ideea de festival este total greșit înțeleasă la noi în țară.
Mă plângeam eu mai acuș că aș avea poftă să dansez, să petrec, să mă duc la un festival.
Da ,la care, mă întreabă un concetățean: Păi de ce nu te duci și tu la Electric, la Untold?
Cum să-i explic eu omului că alea nu-s de fapt festivaluri?
Cum să-i explic eu omului că festival înseamnă mai mult decât o gălăgie scumpă menită să spele bani și creiere?
Cum să-i explic eu că festival e despre cultură, despre oameni veniti de peste tot de pe glob să împărtășească idei și practici unii cu alții, e despre creație și performance, atat a protagoniștilor, cât și a participanților, e despre a sta în natură 5 zile sau mai bine, fara telefon mobil (pentru că pur și simplu nu'ți folosește la nimic acolo), e despre a dormi chiar și în mijlocul drumului dacă ai chef, știind că nimeni nu o să dea peste tine sau o să îți fure ceva, ba chiar e posibil să te trezesti invelit cu o păturică și cu o cana de ceai lângă tine.
Festival este despre schimb de experiență și beție în luciditate. E despre Paradis pe Pământ, despre locul în care nu-ți lipsește nimic pentru că ai tot ce îți trebuie, de la oameni, la posibilități, la vibe, la muzică, la liniște, la prieteni, la familie, la loc de joacă, la loc de muncă, la orice.
Festival este despre oameni care dansează 5-12 ore fără să fie nevoie să fi băgat pastile.
Festival este despre normalitate, dar la noi, la români, e greu cu astea...
La noi festival înseamnă să faci bani mulți, atât de mulți încât să-ți umple toți vecinii frigideru și într-un final pe tine oricum te doare la bascheți;
iar în rest, cui nu-i convine, vorba lui A.Ș. „felation for the nation”...
P.S. A nu se înțelege greșit. Nu am nimic cu Untold sau Electric și nici cu oamenii care merg la ele (uneori am râvnit și eu să ajung acolo); eu doar zic că astea nu sunt defapt festivaluri. Sunt un fel de hibrid între un festival și un gulag, unde, în principiu, oamenii se duc și le face plăcere să se înghesuie și să se calce în picioare...să le zicem „Gangstivaluri”.

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310