Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 27 martie 2020

A fost o vreme...


A fost o vreme când aveam
Doctori în România
Dar mult prea mulți au luat Covid
Și-a-nceput nebunia!

Că statul nu testa decât
Pe cei din carantină
Iar medicii se-mbolnăveau
Fără să aibă vină.

Aveau cu toți mănuși și măști
Dar n-aveau ordonanță
Ca statul să-i pună din start
Pe toți în siguranță....

Ca alte state o duceam
Noi, iată, mult mai bine
Dar medicii se-mpuținau
Fără politici fine...

Să ne ajute Dumnezeu
Să mai trăim odată
Și să-i votăm pe cei ce vor
Să-ndrepte-a noastră soartă...

Avem nevoie de eroi
Și nu de șefi „luați din drum”
Avem nevoie de direcții
Și-avem nevoie chiar acum!

Voi oamenii buni ce ascultați
Acum degeaba protestați
C-avem în frunte oameni slabi
Ce tot de noi au fost votați!
Și-acum tăcuți în sinea voastră
Vă rog pe voi să vă-ntrebați
Când libertatea va fi iar
Voi tot pe ei o să-i votați?

Pretext că nu avem cu alții
Scuzați c-așa-i mereu la noi
Dar dacă nu avem cu cine
De ce nu candidați chiar voi???

Să-i tot lăsăm pe hoți și proști
Să ne conducă în abis
Când noi am avut, iată, șansa
Să ne năstem în paradis?

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310