Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 10 august 2023

Tu.ești.ceva.diferit.

 (iată și o încercare de piesă, ca antrenament pentru abilitatea de a improviza pe muzică sau pe liniște dar în ritmuri de rap. Desigur, poate e greu de descifrat cum se cântă, însă am lăsat jos și un instrumental pt cine vrea să își imagineze. și într-o zi o să apară și pe post, dar mai aveți răbdare!)


Au fost momente grele când nu te-am auzit

Nu te-am găsit, nu te-am privit

Deși chiar aș fi vrut

Poate un pic prea mult.

Tu ești cumva făcut

Dintr-o perdea de stele

Când mă uit la tine

Parcă mă uit la ele

Și îmi zic, mereu, în gând, șoptit

Cum se face băitule

De nu ne-am întâlnit

Înainte de azi, de ieri, cine ești

Cum de nu zici nimic

Iar aud povești

Cum de nu mă privești

Și totuși mă topești

Cum de nu mă atingi

Dar eu simt cum mă clădești

 

Mă îmbraci în stele

Mă săruți fierbinte

Sunt topit

Tu mă lași

Mereu fără cuvinte

Ia-mă de mână

Să mergem prin șoapte

Mai avem mult

Dar o s-ajungem departe

Și poți să mă judeci

Să mă dai pereți

Dar nimic nu-i mai rău decât să fim absenți...

 

Îți zic pe bune noi, avem o taină

Purtăm geci diferite

Dar e aceiași haină

Purtăm măști diferite

Dar e aceiași piesă

De când m-ai prins în lanțuri

Mă bucur să port lesă.

Că tu mă complezi deodată!

De parcă tu ești primul

Și eu sunt prima fată....

De parcă tot ce simt

Ești tu și-atâta tot

De parcă fără tine

Nu vreau și nu mai pot.

 

Mă îmbraci în stele

Mă săruți fierbinte

Sunt topit

Tu mă lași

Mereu fără cuvinte

Ia-mă de mână

Să mergem prin șoapte

Mai avem mult

Dar o s-ajungem departe

Și poți să mă judeci

Să mă dai pereți

Dar nimic nu-i mai rău decât să fim absenți...

 

AM venit lângă tine m-am așezat

Tu te-ai apucat de cântat

Și te-am ascultat

Apoi... m-am ambiționat.

Pot și eu, poți și tu

Să te dai după mine?

Vom face să trăim,

Să fie bine?

Vom face să cântăm,

Sburăm departe...

Lafel ca-n prima noapte?

Nimeni nu ne desparte.

Sau poate?

Crezi că se poate?

Ceva mai mult ca

Mine, ca tine, ca noi de-aceiași parte?

Îți scriu, hai scrie-mi

Și zi-mi ce gândești

De-acum nu mai e cazul

Să fugi, să m-ocolești

De-acum te-am prins

M-ai prins

O facem, pe bune

Hai s-o mai dăm odată

Și-apoi o dăm la lume!

 

Tu ești ceva diferit.

Emotional Rap Beat - "Feelings" | R&B Type Beat | Sad Rap Instrumental 2023 - YouTube

„Off the Dome of Silence”- Aug 2023

Niciun comentariu: