Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 5 noiembrie 2012

Seri de toamna rece

Flori de tei, pe alei,
Vine frigul, fugi de ei.
Cainii latra, cerul plange,
Caramelul suflet unge.

Nu's nici muste, nici tantari,
Au murit cativa bondari...
Oamenii se-nfofolesc
Tot mai greu mi-e sa iubesc.

Fetele sunt mai uscate,
Mintile mai inghetate,
Alergam de briza rece,
Sufletul nu mai petrece...

Ai venit si ai plecat,
Singur sunt ca m-am lasat.
Ba departe, ba aproape
Gandurile-ncep sa sape.

Oare-i bine ca te-ai dus?
Ce imi spune-acest apus?
Oare-i bine ca ai fost?
Ma intorc in al meu post...

Nu tu vara, nu tu vise;
Mi-am creat si prost premise.
Sa caut sunt obosit,
De speranta parasit.

Mai am doar un singur tel
Sa invat si un alt fel
De-a juca aceasta viata.
Acum, haide de ma-nvata!

Niciun comentariu: