Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


duminică, 13 ianuarie 2013

Oda...Alexeee

Cu cat cantec, cate jocuri ai intrat in viata mea
Cu atata brusca graba ai si disparut din ea.
Nu de ce-uri, nu cuvinte, nici reprosuri n-am primit
Te-am pierdut ca pe un weekend ce-a trecut pe nesimtit.

Stau acuma si ma freamat si gandesc far' influenta
Ca'nu m-am gandit vre-o data c-o sa-ntampin rezistenta
In a sta cu tine, Alex la amurg sau in amiaza
Fara a-ti gatii clatite sau a-ti spune cate-o faza.

Nu te caut sa te judec, nu te caut sa te chem
Dar te-ntreb iubite, oare nu ai vrea sa te indemn
Sa uitam a noastra cearta nerostita niciodata
Si sa facem mici eforturi sa ne mai privim odata

CIne esti si cine sunt? Suntem oameni, avem vise,
Idealuri diferite, dar acum le luam concise::
Eu iubesc si sunt iubita, tu la fel, esti fericit
Nu vrei intr-o zi cu soare sa sedem la povestit?

Nu vrei tu in asta iarna, poate-n munti sa dam o placa
Cu al tau odor, iubita (n-as exclude-o niciodata),
Sau cu ce alte dorinte ai dorii tu, de-ai avea
Mie-mi este zic tot una, imi esti drag, dar nu te-as vrea.

Vreau doar ingerul din tine, omul bun cu arc ce trage in necazurile vietii,
Omul care stie calea intalnirii frumusetii
Vreau sa fim prieteni, Alex, nu te vreau peste hotare
Vreau sa uit ca-i fost aicea, vreau sa fii in viitoare.

Hai de scoate-ma la bere, haide spune-mi ce te doare!

Nu mai fi perete gheata cu probleme si raceala
Sa ignori a mea prezenta ar putea fi o greseala
Pasiune trece, pleaca, un prieten e o gheara
Ce te tine'n al lui spate cand in fata ai o fiara.

Mai gandeste-te, te roaga nu copila de la mare
Nu femeia cu clatite ce-ti zicea mereu iubite,
Ci te roaga un prieten, unul vechi care pe strada
Asculta pe drumul casei vre-o poveste de iscoada
Despre fosti iubiti sau rude, despre munca sau dorinta,
Se gandea la ce napasta te-a lovit sau suferinta...

Am fost rea si zapacita,
Dar te rog, mai da-mi o seansa!
Facem reguli, dam cu zarul,
Hai sa-ndepartam amarul!

Niciun comentariu: