Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 28 ianuarie 2013

I-asi spune o poveste despre Ada

Pe-un picior de Miorita
Sta ascuns-o gargarita
Nici prea alba, nici prea sura,
Cu profil de prajitura
Si ea toata zilica
Se juca cu lopatica
Tot cladind si finisant
Sfarsit de posac cantand.
Si zicea si de iubire,
Si zicea si de necaz
Cu atata daruire
Fix langa teava de gaz.
Si-a creat ea, mititica
Mari explozii de idei
Si-acum toata ziulica
Fredonam cantecul ei.
Unde vrea s-ajunga, oare,
Gargarita cea nebuna?
Sa dea negrului culoare
Sau doar sa ne cante-n struna?

Nu stiu care-i adevarul,
Dar un lucru este cert:
Recrutati  intreg poporul
Si chemati-l la concert!

Niciun comentariu: