Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 21 ianuarie 2013

Rime pe covor sau Contopiri pe linoleum

Facand rime pe covor,
am uitat de dormitor, 
ceaiul, ciocolata neagra 
gandurile ni le-alearga ;))

minte, minte, de dupa brat
caci se prind si se saruta.
eu de rima o inhat
desi sta putin cam muta.

ba-nainte, ba-napoi...
e un joc obscur in doi 
dara focu-n ei se zbate
si se-aprinde doar din soapte:)

și cuvinte leagă-n limbi
somnule, pe und-te plimbi?
Lasă-ne alene-n joc
Căci cu rime facem troc

Lasă-ne să fim doar noi/
La un joc de numai doi./
Doi crezi tu, naiv păgân!
Ingana de esti hapsan!

unde vrei s-ajungi straine?
n-ale mele brate-i bine
dara nu ti-e oare frica
ca am suflet de urzica?

lasă-mi vorbele s-atingă
vorbele-ți ce-acum se plimbă.
Lasă-mă s-opresc din faptă
rima-ți ce devine-o șoaptă

vreau s-ajung la muza ta,
cea ce este și era
și privind cu pofte-acide
da-mi doar nebunii lucide!

eu iti dau, placerea mea/
dar ai grija, nu uita!/
fiecare raza calda/
are-n ea si o iscoada.

Aspru e acest covor,/ 
Dar pe tine te ador;
Aș sta mocnit în șemineu,/ 
Doar să fii și tu cu eu.

mai gandeste's veninoasa,/
si cuvintele-mi sunt coasa. /
limba pe-al tau trup mi-as trece/
e doar teama sau gandul deja petrece?

Cu Teodorescu Alex:)

Niciun comentariu: