Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 8 februarie 2017

Noapte de bacantă, poate vis, poate poantă

Doamne, am sufletul foarte bucuros!
Mă simt de parcă sunt smerit și milos
Mi se pare că m-am îmbălsămat în delir
Parcă bând din potir m-am înțepat în trandafir!

Doamne, Dumnezeul oare noi chiar am făcut un ritual?
Altfel nu-mi explic cum încă am rămas pe val
Ceva se întâmplă în mine și e mistic și ezoteric
Îmi urlă sufletu de bine de parcă-i isteric.

Forfătă multă, agitație mare
Înflorește în mine primăvară și soare
Doamne, când și cum de așa repede a trecuut iarna toată?
Doamne, cât de bine este să ai o soartă.

Cântec și dans
Beție, balans
Chicoteli și fericire
Sânge băubil și nemurire

Cam așa aș descrie prima noapte de bacantă adevărată
Muzica și cântul în asta mă poartă
Într-o stare permanenta de fericire
Ademenită într-o plăcere fără oprire

Un orgasm din care nu trebuie să ieși niciodată
O stare de bine care te saltă
O idee foarte bună de a rupe opinca
O inspirație foarte bună pentru a scrie lozinca!

Doamne ajută!

Niciun comentariu: