Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 14 noiembrie 2017

Bunica mea m-a ajutat foarte mult.


    Un băiat m-a oprit astăzi pe stradă și m-a întrebat ce aș face dacă aș fi hurțuită sexual de șeful meu.
    M-am și enervat la un moment dat, chiar dacă prima dată asta mi-a dat prilej de glumă, dar în final mi-am dat seama că m-a afectat foarte tare. Nu știu dacă pentru că m-am simțit destul de hărțuită în acel moment de dânsul, pentru că nu sunt obișnuită să vorbesc în fața camerelor sau pentru că nu pot să-mi dau seama cine este șeful meu defapt, dar oricum ar fi, asta îmi trezește o problemă cu adevărat parlamentară.
    Să fie șeful meu acel individ care mă plătește? Atunci e tata?
    OMG, asta nu cred că ar fi deloc bine... și oricum nu vreau să-mi imaginez asta acum. Bine, clar nu e el.
    Este iubitul meu? Cumva iubirea mea e ghidul meu, deci un fel de șef, însă, din anumite puncte de vedere, asta nu ar fi tocmai o chestiune nepotrivită... adică iubirea ta ar trebui cumva să tragă puțin de tine ca să te motiveze și ațâțe, dar dacă ar face-o peste măsură, probabil n-ar mai fi iubirea ta, deci nici ghidul sau șeful tău...
    Atunci, șeful meu sunt eu! Deci ce aș face eu dacă mintea sau sufletul meu m-ar hărțui astfel?
Băi, păi asta ar fi cam nasol măcar din punct de vedere social. Lumea m-ar numi curvă, pițipoancă sau scorpie și iarăși asta nu mi-ar da prea multe opțiuni. Adică, ori te faci... și trăiești suferindă până la adânci bătrâneți, ori nu... și devi frustrată pe veci...ori reușești să ajungi la un comun acord cu tine însăți, astfel încât să te hărțuiască ocazional sau atunci când îți place ție, iar atunci e altă poveste.
    Dar dacă șeful tău e statul și el, din pricina legilor care-i lipsesc, adică a educației și a lipsei de atenție față de tine, ajunge să te hărțuiască sau chiar să te înjosească? Probabil atunci ai plânge tare în sufletul tău și oricât de tare ai încerca să ascunzi asta față de frații și prietenii tăi, lacrimile tot s-ar întrezări în vorbele și atitudinea ta. Și atunci probabil te-ai zbate, ai fi rău și în final, te-ai ruga. Deci, la un șef mai mare?
    Ah...deci, ce aș face dacă Dumnezeu m-ar hărțui sexual? Deja asta e tragic. Sau, în fine, probalmente magic. Căci în numele Domnului lucrează doar martirii, sfinții, deci băunuiesc că nu fute el așa...pe oricine. Că doar nu și Dumnezeu ne ia de târfe...Și dacă ne-ar abuza Dumnezeu, ne-ar abuza ca pe toate maicile și pe toți părinții care se abțin cu nonșalanță, unii dintre ei chiar o viață întreagă! Ei, da. Și ce?
    Avem noi dreptul să-i cerem socoteală lui Dumnezeu?
Mie mi se pare că nu. E jocu și arta dânsului, iar noi trebuie doar să trăim si să căutăm a comunica și a înțelege de ce ne-ar hărțui cineva, pentru că nimeni nu ne hărțuiește din preabine sau împlinire, ci pătimind la rândul său dureri mai mari decât putea-vom noi înțelege...
   Prin urmare și în concluzie, dpmdv, hărțuirea este o lipsă de comunicare sau o lacună educațională a unuia sau a ambilor parteneri. Vrei să nu mai fii hărțuit? Reevaluează-te, implică-te și rezolvă problema!
    Nu poți? „Nu există nu pot, există nu vreau!” Și să știi că a te spăla pe mâini nu rezolvă prea mult situația. Schimă tu, nu-i pune pe alții!
   Cum? Apucă-te de treabă! Educă oamenii din jur, dar nu abuzându-i la rândul tău, ci arătându-le respect și apreciere, susținându-i și iubindu-i cu moderație, dându-le ce ție ți-ar plăcea să primești. Ajută-i pe ceilalți să înțeleagă prin ce trec și întinde-le o mână dacă sufletul lor îți pare totuși curat! Omul rănit azi, poate fi hărțuitorul de mâine, precum omul ajutat sau vindecat azi, poate fi salvatorul de mâine.
   Mesajul meu pentru omenire?
   Educați-vă, bă!
   Civilizați-vă, mânca-v-aș!
   Sărut mănușițili, Doamna 

Niciun comentariu: