Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Ochi de peruzea

   Ochi de peruzea
                ești infinitul...

     tăcut al șoaptelor mele
                              în somn,
  
   Solemnitate pasageră
                 din trecut spre orizont

      Ești al fantasticului meu
         front

Bogăția ta este magmatică
  și se prelinge
                                 dintr-o lume cathartică

Front al infernului 
                            cu paradisul

Trupul tău întruchipează visul
                          cărărilor matamorfozice

Ocean de gânduri și 
                             întruchiăpări prozodice

                                        Iertare pentru tine
                      nu există nici dar, nici apogeu

    Buchetul tău e curcubeu iar
                          mintea omenească nu poate pricepe

Altceva decât unghiuri drepte.

Praf de pușcă 
                       mototolit în uitare

Căci tu pentru mine
          ești mai mult decât soare

Niciun comentariu: