Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 16 mai 2018

Fight Connection

Aștept de-atâta vreme
         să te găsesc
         să te miros
Oare ești tu? Ești chiar tu?

Fantomatic, bizar
     îmbrăcat în mister
     să plâng sau să zbier...
Să fie adevărat? M-ai chemat la palat?

Ești încă viu, puternic, pustiu
     cum te știu
    mânios și puțin hazliu

Ești al meu?

Doamne- Dumnezeu, ce-i cu ochiul meu?
    E curat sau vede stricat?
    E bine calat sau iar a plecat?
Ochișor, ce vezi tu defapt, puișor?

Constrâns în cercul meu restrâns
Împodobit cu cioburi și proiecte
Renasc din tot și nasc pe unde-apuc

Când nu e loc, în altul eu mă duc
Când nu e timp, am timp de nu apuc
Când nu e rost, se leagă alte scopuri
Când nu e foc, se-aprind și alte lucruri
Când nu ești tu, ești tu în tot ce fac
   Când suntem, e totul pac-pac-pac...

Pe tine sunt totuși supărată
Căci n-am primit nicio șoaptă
De o întreagă veșnicie!
Și-mi plăcea ca ea să fie..
Deși tre să recunosc
Că m-am îmbăiat în mosc
Și de tine m-am lipsit
De parc-ai fost pedepsit.

Acum nu prea știu ce simt
Și se-apropie în grabă
Cea de sâmbătă paradă
Unde ne vom întâlni
Și din nou ne vom privi...

Cad a gândurilor pradă.
Cine ești și ce-ți propui?
Încă sunt a nimănui?
Îmi e frică, ești al cui?

Va fi încă primăvară?
Este chiar a 10-a oară?
Ești cu mine?
Și la grele și la bine?
Foarte bine?
Mereu bine?
Cel mai bine?

Până când vrem noi... în fine?

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310