Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 18 mai 2018

Trenuind pe cai venind

Un somn bizar se lasă peste noi. Peste tren
De parcă am fi martori la un plen
De parcă noaptea ar fi mai parşiva şi mai rapitoare azinoapte
De parcă şinele ar fi cântece de sirene sau şoapte

Parcă trenul ăsta are să meargă mai mult ca de'obicei
Parcă-i mai lung ca niciodată drumul până la ei
Până'n abis
Unde glasu'i stins
Unde deşi se petrece
Vântul bate mai crud şi mai rece...

Acolo jos, în sud vreau să zic
De data asta mă grăbesc s'ajung şi niciunpic...
Ştiu ce am de facut si parcă m'aş duce pentru prima dată
La o poartă
Iar în spatele ei nu ştiu dacă găsesc întamplare sau soartă

Este ceață, în suflet şi la mine pe față
Este ghiață, dar parcă se topeşte cu fiecare milă
Pe care o bag ca pe o pastilă
Să'mi înece amarul
Să'mi treacă capul
Să m'apuce pofta
Să dorm. Adânc. Ca'ntr'un vis al vieții de fiecare noapte
Când eşti aproape şi nu vreau nimic de la tine.
Când îți dai toată silința să fie bine
Când eu sunt rea iar tu eşti ca o păpuşă
Care aşteaptă să'şi sărute iubitul la uşă
Ca o stea care nu cade niciodată,
Doar se plimbă
Ca un copil care'şi trage un părinte de limbă.

Acolo, în visele mele, tu eşti mai simplu şi mai adevărat ca în realitate
Eşti aproape chiar dacă te dai departe
Eşti uman, ai idei, vise şi decepții...
În visele mele ții piept vieții
Esti exotic şi exuberant
Ca o mireasmă de soc şi cocktail flambant
Ca o duminică dimineață în care ... e răcoare şi soare...

Trenul merge înainte,
Gălăgia e în toi
Da' nu la noi în noapte
La noi în noapte e doar şuier continuu de ceainic încins
Pentru că în dormitor focul e aprins
Pentru că pe divan doarme mâța hapsână
Complăcutătoată în câlți şi zdrențe de lână
Pentru că lumina e stinsă
Iar lumina difuză din lumea de'afară
E astăzi timidă, caldă şi'uşoară
E de vară, lângă o apă fără țânțari
Unde s'a adunat un grup de fugari
Şi în taina serii s'au pus pe băut
Până să se abțină n'au mai putut
Şi'au făcut dragoste cu conştiința
Care de'acea dată era una cu credința
Că viitorul e de'acuma mai simplu şi pur
Avându'se unul pe altul în jur...

Un comentariu:

Phana spunea...

Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
* Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă doriți să opriți avortul spontan.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
* Dacă vrei să ai o casă fericită.
* Dacă vrei noroc sub orice aspect.
* Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
Ea te va ajuta imediat.
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2348032246310