Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


miercuri, 2 decembrie 2009

Fete bune-Fete rele?!?!?! Voi ce-ati inteles?

Nu este vorba neaparat de o situatie concreta, ci de viata in general... incerc sa punctez faptul ca... de cele mai multe ori oamenii opteaza spre optiuni gresite...ajungand astfel nefericiti.

Aici intervenea intrebarea aceea vesnica pe care o pun eu mereu... "Daca nu poti fi cu cel pe care-l iubesti, ai fi cu cel care te iubeste?"
NU! asta e raspunsul meu! NU...

Ori marea majoritate a oamenilor nu gandesc asa... si asta inseamna o autodistrugere de personalitate!
Ce-i drept ca unii oameni sunt prea ...prosti, ca sa-si dea seama despre ce vorbesc... iar altii prea nenorociti.
Dar situatia asta este prezenta in viata fiecaru-i om... fie ea partiala sau totala....

Cum poti sa fi att de lipsit de sentimente si discernamant incat sa iti bati joc de viata unui om care ar fi in stare sa moara pentru tine, cand tie iti e gandul doar la ce bine ar fi fost langa celalalt?
Cum poti sa consideri o ALTERNATIVA sentimentele unei persoane?

Oamenii sunt oameni...si asa vor ramane 4 ever... cu nevoi si idei preconcepute...
E clar ca la 40 de ani esti practic disperat sa-ti intemeiezi o familie, dak n-ai facut-o pana atunci. Dar sa ti-o faci cu mana ta?! Adica sa accepti orice alternativa fie ea buna sau rea? E inuman! Si totusi se practica! Si sa nu mai vbim ca situatia asta nu e intalnita doar in momente de criza, gen cea data exemplu... ci e intalnita la toate categoriile de varsta...inclusiv la tineri...
Oamenii aleg fara sa se gandeasca! Si ii fac pe ceilalti sa sufere, dar si pe ei insisi!

E trist!
Uneori am impresia ca nu m-am nascut in locul pootrivit!

Si aici nu e vba numai de sentimente si chestii ce tin de suflet...ci si de felul in care reactioneaza oamenii in vata de zi cu zi! Poate fi vorba chiar si de politica... Oamenii accepta banii si ilegalitatile... cnd sufletul lor urla spre libertate si dreptate! Unii o fac, si apoi au constiinta incarcata... altii o fac... si nici nu le pasa!
Multe lucruri se leaga... si incercati sa nu mai priviti att de superficial tot ce cititi!
La urma urmei n-ati facut degeaba comentariile alea plictisitaore la romana in toti anii de genererala si liceu!

Priviti si voi mai in profunzime!
Oamenii sunt complicati!

3 comentarii:

Undoo spunea...

hmm...interesant..ai un id de mess?..

Zam Zum spunea...

dak vrei imi scri pe mail.

Undoo spunea...

acu..oricum nu am ce vb ..ca nu te cunosc decat de pe hi5..da..daca e ne mai bagam in seama pe mess..:))