Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


duminică, 17 ianuarie 2010

Leapsa...

pentru ca ma plictisesc si pentru ca mi se pare funny, iau si eu leapsa de la un prieten:)

  • Patru joburi pe care le-am avut:

-fica

-sora

-nepoata

-copan

  • Patru filme care mi-au placut:

-Piratii din Caraibe

-Sweeney Todd

-Fantoma de la Opera

-Mrs & Mr Smith

  • Patru carti preferate:

-Portocalele nu sunt singurele fructe...

-Cutremur de timp

-Povestea lui Desperaux

-Sexul Ciresilor

  • Patru locuri unde am dormit:
-Pe canapea

-Pe jos

-Pe plaja

-Pe barca
  • Patru seriale/emisiuni TV preferate:

-True Blood

-Surprize Surpize

-Mondenii

-Super Bingo

  • Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:

- http://tudorchirila.blogspot.com

- http://youtube.com

- http://google.ro

- http://hotmail.com


1. Ce iți place sa faci atât de mult, încat ai plăti pentru asta?

-sa fac pipi

-sa vad...


2. Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

-mi-as pune intrebari...

-as consuma mai putine resurse:-??


3. Dacă ai câștia un milion de euro neimpozabili, ai continua să faci ce faci și acum?

- da

-m-as spala

- i-as cumpara un aragaz lu elena

-mi-as lua o casa

4. Peste 15 ani ce ai vrea să scrie pe prima pagină din ziar?

-"Romania, principala putere economica mondiala..."

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia funerară?

-"azi e joi..."

6. Pe piatra funerară ce vrei să scrie?

-"acum pot sa-ti scuip seminte'n cap, fraiere!!!"

7. Când erai mic ce le răspundeai celorlalți la întrebarea: "Tu ce vrei să te faci când vei fi mare” ?

- Copan

8. Ce ai face dacă ai ști absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eșuezi?

- m-as sinucide:|

9. Cei vrei să le spună copiii tăi nepoților despre tine?

-"avea picioare frumoase..."

-"a fost un alpinist excelent"

-"fara ea, inca ar mai traii basescu"

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu, care sunt trei întrebări care ți le-ai adresa?

-mai esti copan?

-ai castigat vre-o data la loto?

-bem o cafea?

2 comentarii:

Francisc spunea...

tare faza cu : -"Romania, principala putere economica mondiala..."

Unknown spunea...

Hai Basescu! Jos hotii!