Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 7 iunie 2011

Purul Sincer

Exista si dragoste, dar de cele mai multe ori tine putin, iar in cele mai feritite cazuri se intampla chiar cu persoana cu care esti...


2 comentarii:

Anunturi spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

O zi buna.

Anonim spunea...

dragostea nu tine niciodata putin.
daca tine putin, n-a fost dragoste.