Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 6 iunie 2011

Resentimente? Frici.

Senzatia de dor ma cuprinde iar,
Fiori trec prin piele, devine hilar.
Pleapele's grele si tari, si ma dor
Iar manile'mi's parca muiate in clor...

Caldura si frigul cresc compilatia
M'arunca cu gandul sa sfaram creatia,
Pentru ca te bucuri de noi orizonturi
Insa fuga iti este de lupta pe fronturi...

Naivitatea e un atu, dar nu e un as
Iar minte'ti rezulta o bomba cu ceas...
Mai vrem si pe altii in vietile noastre!
Iubiti'ne simplu, sufletele sihaste...

Niciun comentariu: