Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 22 mai 2010

ASTA E SHEXZAMPIR

Caci ce-am facut sa merit s'ndur asemenea durere, far' a primi in schimb nici sfaturi nici parere...
Salveaza-ma din agonia sortii... Caci in extaz traiesc pan' deschid poarta mortii...
Viseaza-ma in gandurile ce-ti nutresc in tample... Te va uimi o fapta ce n'are sa se'ntample...

tavan-boschete
ce concepte?

Sa fie oare aceasta doar o coincidenta, sau doar o intamplare fara coerenta?

Trebuie sa rupem catargul si sa ne facem rochite de balet, din panze!

De acord capitane! striga echipajul aruncandu-si bunavointa in vant...

Atunci ne-am apucat voiosi sa construim o masina de cusut si ne-am transformat in lebede, lasandu-ne corabia epava.

Niciun comentariu: