Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 20 mai 2010

Paravan colorat

Ma uitam la soare...
Vai, cat e de mare!
Vesel ma dezmiarda
Sta unpic sa cada...

Peste buruiene
I-un peste cu pene
Sare,clipoceste
Moare, deci traieste...

In spatele codrului
Patima norodului
Ursii si vulpitele
Alearga fetitele

Langa balta alba
Eu mancam o nalba
Trist si suparat
Focul a crapat...

Pe hornul casutei
Baticul babutei
Sare si se flutura
Vantul parc'l scutura...

Viata'i din bomboane
Cioco-macaroane
Iluzii's cu sutele
Si tot fac pe mutele...

Niciun comentariu: