Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 1 martie 2013

Acorduri Catalaneze


Stau pe plaja si valurile canta... canta si doi trupaduri langa mine acorduri catalaneze, se scalda trei thailandeze. Soarele ne sustine focul.
E asa un vis si e asa real. Plaja are in spate un deal si vantul adie usor, pescarusii fac haotic amor cu muzica nisipului purtat de vant, ce le da norilor puternic avant sa zboare catre un alt departarii pamant.
Au venit acum si porumbeii, sustin dansului facut de derbedeii ce se iubesc cu racoarea, care azi nu prevesteste ninsoarea, doar o zi in care speram ... sa ne vesnic cu toti dizolvam.
Tremura lumina de frica sfarsitului.


Niciun comentariu: