Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 2 martie 2013

O viata de om

Claudia este o fata desteapta
Ea zambeste mereu si asteapta
Nu spera, nu geme, nu plange,,
Stie ca zambirea se naste din sange.

Astazi a intalnit un trupadur
Are ochii de stana si-azur,
Buzele ca doua muze
Sa te sarute pe umeri si sa te amuze.
Maini de drac si spate de zmeu
Sa il refugi iti e imposibil sau greu.
Are bucle blonde si sange albastru...
Ea il vede ca pe un rau sa un astru.

Dar cum astrii sunt un fel de stele
Ea il vede coborat intr-un camp de lalele
Intins pe pamant si dezgolit,
Vede in el timpul sau un infinit.

"Haide, vino de ma iubeste!"
Ei ii e frica si il ocoleste,
Dar stie ceva ce n-a mai stiut,
Ca isi doreste ceva ce n-a mai avut.

Atunci el se transforma intr--o conspiratie,
Ii arata ce inseamna aia creatie
Ea plange acum pentru prima oara
Intelege ce-nseamna sa vrei si sa doara...

Dar asta e doar o poveste fara fundament
Claudia era batrana si-a lasat testament
Nepotilor, rudelor si pentru frati
O carte despre doi inculpati
Care s-au intalnit astazi si maine,
Care n-aveau bani nici de vise, nici paine.
Ea moare, insa visul tot niciodata,\
Ca el nu are regrete sau pata,
Ca speranta nu moare decat cu varsare de sange,
Ca poti avea totul si tot nu-ti ajunge.

Am vrut sa fac un final fericit,
Dar asta inseamna minciuna ori infinit..
S-a spus ce era de spus sau soptit?
A optinut oare totul sau s-a oprit?

Niciun comentariu: