Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 16 martie 2013

M-ai trezit din nescriinta

Iti scriu si sterg... iti scriu si sterg.

 Mereu mi'aduc aminte de parul tau blond si de ochii mari, tulburi.
Mereu stai la fel, putin beat, pe canapea si cauti muzica bine
ascunsa. Mereu ai intre degetele mainii drepte o tigara rulata in foi,
din care cu ochii aproape inchisi, din cand in cand tragi si'ti inunzi
plamanii cu cianura.

Trece timpul si trece zilnic si trec si ore si zile si aproape mereu
trec saptamani si nu ma satur sa stiu ca existi.

 Uneori nu ma gandesc la nimic, alte ori la prostii, se intampla sa
regizez filme si alteori pur si simplu sa zambesc, dar niciodata nu
uit. Nu stiu ce nu uit. Poate vocea, mirosul, fiorul sau muzica, poate
nimic din toate astete.

Apare si frigul...Se simte golul, se simte si gerul...Viata pur si
simplu merge inainte. Mintea cauta, trupul danseaza, mi'e foame, mi'e
sete, iubesc, dorm si construiesc.
In jurul meu milioane de oameni. Chipuri, masti...mister, pasiune, nou
si inedit... joaca toti hore dionisiace, iar eu sunt in centru lor si
privesc. Toate m'ating si uneori trag de mine, ma fura, m'agata, ma
prind.

Si imi place, traiesc, ma joc si simt. Imi place ca zbor sau innot mereu.

Dar, stii?! Cand ceaiul negru cu lapte si miere imi unge buzele, stiu
cu cine as vrea sa'l beau, cand fumez cu patima un cui fermecat stiu
cu'a cui companie as vrea sa fac cor de ras...si mai stiu ca seara,
inainte de culcare, chiar si cand sunt obosita, tare mi-ar placea sa
te dezmierd...

Niciun comentariu: