Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 12 martie 2013

Bilet spre infinit

"Ce sa fie asta stare
Ce prea tare ma cuprinde?
Ce e asta forta mare
Care astazi ma surprinde?

Vai , ce amintiri placute astazi mi-au venit in gand.. si privind pierduta-n gol m-am trezit zambind, razand. Nu mai vreau o lume-n care prea departe sunt de tine si cu suflul si cu gandul, trista sunt si stii prea bine.
O ironica grimasa imi mai modeleaza chipul, ca nu vreau sa uit de vise si imi antrenez ganditul sa te nasca din deserturi, sa iti dea aripi sa zbori, ca s-ajungi pana la mine, caci nu vreau nicicum sa mori. "

Nu ma vezi, ori nu ma crezi?
Eu tanjesc fara dovezi
De iubire sau credinta,
Ca te-ador cu neputinta
Sa modific gandul care
Tot te cheama. Unde oare?

Niciun comentariu: