Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 27 iunie 2014

In lupta zmeilor cu visul

Ai tu, oare, vreo idee cat de greu e sa traiesti?
Cat de greu e sa te nasti, sa existi si sa cresti?
Al tau suflet stie oare
Sa-ti raspunda la-ntrebare?

Esti tu oare constient
Ca traiesti doar in prezent?
Ca ai tai prieteni toti
Maine pot sa fie morti?\

Cautand in aer prada
Stii oare care-i fatada?
Ce mai e profund in lume,
Cine oare-o sa te sune
Cand prea plin de bucurii
In sfarsit vei putea fii?
Cine oare cand ti-e greu
Iti va da macar un leu?
Daca oamenii te-ncearca
Sau li se pare ca parca...?

Stii tu oare ce gandesti?
Sau orbit de fraieri esti?

Cauta iubitul meu
Sacul care-i cel mai greu!
Cautand sa faci doar bine-
Soarta-n brate te va tine!
Dar de esti parsiv sau rau
Vei ajunge in al vietii larg bulau.

Plangi cat poti, ca fara lacrimi
Te vei pierde doar in patimi.
Nu mai sta cu cine vine.
Viata ta de tine tine!

Si esecul e al tau,
Iar de poti, fa-l cat mai rau...
Caci viata incepe acolo
Cand declari tare "sunt solo!"
Si e clar pentru noi toti
Ca atunci cand spui, chiar poti!

Nu toti oamenii-s ai tai,
Pe unii-i vei omora, altii iti vor fi calai.
N-are rost sa-ti plangi de mila,
Iar cand inima te doare sa o dregi cu o pastila.
Lasa-ti sufletul sa doara,
Ca durerea e o scara...
Daca poti s-o urci in fuga
Numai cei mai demni ca moartea
Vor putea sa te ajunga!

Niciun comentariu: