Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 27 iunie 2014

Singura... de tine

Tot singura. Dupa ata'amar de vreme, dup'atata truda seaca
Iata-ma tot singura si de asta data.
Am crezut c-am atins cerul
C-am gasit comoara vietii
Cand tot tu ramasa-i totusi bucuria diminetii.

M-am zbatut si-am gasit totul,
De la muzica la dans...
Am rotit putin privirea si-am gasit cate-un avans,
Dar oricat de zmei ar fi toti cei dragi din jurul meu
Cand mi-e bine tot la tine ma gandesc mereu.

Si imi zica ca-s proasta, frate...
Ca n-am stil, ca n-am dreptate
Dar cand cer pareri pe cine
Crezi ca tot intreb? - pe tine...

Nu e ca si cum binele meu moare
Dar de ce privind in jur umbra ta n-apare?
Nu te caut unde trebe? Sau nu esti unde-ar fi cazu?
De-un timp incoace... asta mi-este hazul.

Oi gresi tot eu sau o fi de bine
Caci mereu cand caut, doar de tine tine.
Iar tu parca totusi, pari sa nu-ntelegi
Nici macar tu insuti dupa ce alergi.

Vesele sunt zilele, soare - minunat
Dar ma-ntreaba vantul unde ai plecat...
Ma intreaba muzica, natura si pamantul
Unde mi-e iubitul si unde mi-e gandul?...




Niciun comentariu: