Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 27 iunie 2014

Spune-mi ce vrei, dar ...acasa!

Vanatorule de vise,
Unde ai fugit tu oare?
Nu mai e loc pentru tine
Sub acest petec de soare?

De ce fugi, de ce nu stai
De cat haos sa gasesti,
Alta treaba n-ai?

Spune-mi ce cauti
Ca-n data
Orice drum iti e prielnic
Ti-l voi transorma in "iata"!

Dar te rog, nu te-ambala
Sti ca poate,
Nici de asta data
Nu e chiar asa.

Mai ai intrebari? Dece dormi in grota?
Crezi ca nu mai are nimeni spinare si-aorta?
Crezi ca numai gandul tau stingher
Trebe pentru lume a fi un mister?

Nu te mai ascunde de-ale lumii pande
Las-te mrajei lor, fi posedat de mandre
Nu te aleagra nimeni, mai stai si contempleaza
Uite ce ura ta.. in mine-acum creaza.

TU esti un zeu in toate
Si tu tot uiti mereu,
Ca oamenii vad asta,
Nu le e deloc greu!

Dar nu mai alerga intre pereti de foc
Daca destinul iti da drumul cu noroc
Tu faci mereu si soarta, de-andoasea ti-o intorci
In loc sa stai pe vatra,ca un motan sa torci.

Ceva gresesti. Nu-mi spune ca vechi blesteme poate
Ca asta nu as crede-o nici de-ai disparea'n noapte.
Eu iti intind o mana, mai vreau sa merg cu tine
Numai de asta data tu s-ai de cine tine!

Nu vreau a te opri din arta, din ce iubesti si stii
Eu vreau doar sa te-ajut gandind s-educi copii
Vreau spatele sa-l ai asigurat de cel mai bun soldat
Pe care luni de zile, zilnic l-am antrenat...







Niciun comentariu: