Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


duminică, 29 iunie 2014

Oxigenul meu xenonic

Corpul tau de miere-altar
Il aseman cu-n stejar
Vesnic doar pentru acum
Inradacinat in drum.

Pe-ale tale frunze toate
Eu le-as saruta pe rand,
Ale tale ghinde coapte
Eu le-as lustrui cantand...

Ochii tai cu cerul rude,
Contopiti cu marea sunt
Gemetele tale surde
Isi au vocea doar din vant...

Parca te apleci spre mine
Cu crengile sa ma-nhati
Fa-ma, tu, sa uit de sine
Chiar de trebe sa ma bati!

Trunchiul tau de aschii plin
Sa ma-ntepe nu mi-e frica,
Chiar de-n vorbe ai venin
Sa nu te ating imi strica.

Numai buza tremuranda
Ma topeste in imagini,
Dupa tine-as sta la panda
Sa iti fac din minte – pagini...

Eu in scoarta ta ma vreu
Contopita cu-n stejar
Seva ta as vrea s-o beau
Dandu-ti-o pe-a mea in dar.

Nervii toti martori imi sunt
Ca n-am fost doar zi cu soare,
Dar de ti-as intra-n pamant
Sufletul ti-ar fi mai mare!

Niciun comentariu: