Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


vineri, 11 iunie 2010

Situatia guvernamentala <=> Cuza isi da palme!

In cadrul generatiei noastre, importanta istoriei este majora...e baza!
Dezvoltandu-ne si traind intr-o societate, fiind cetateni ai acestei, este important sa ne stim originile. Privind in jur, tot mai multi oameni "neinstruiti" ajung in functii inalte din politica, nedand importanta adevaratului nostru caracter ca natiune teoretic democratica, ce pretinde emanciparea in Uniunea Europeana...
Romania este o tara cu istorie deosebita, ce ascunde in spatele aparentelor oameni harnici si bataiosi, oameni care cred in propriile idealuri, patrioti si independenti.
De-a lungul vremii, oamenii au luptat pentru reformarea patriei, s-au zbatut si au adus Romania pe culmile succesului, ca apoi sa vina niste nenorociti si sa dea cu sutu la tot ce altii s-au construiasca in decenii... si de atunci cam asa sta treaba.
Suntem considerati niste ratati. Ne consideram niste ratati! Iar Cuza si Mihai se rasucesc in mormant vazandu-i pe toti nenorocitii astia guvernand!
Si nu schimbam nimic...
PENTRU ASTA E IMPORTANT SA STIE CEI TINERI DE UNDE VENIM! CA SA STIE UNDE TREBUIE SA NE DUCA!!! doar ei mai pot schimba ceva, voi puteti doar sa-i invatati ca merita... toata osteneala!

2 comentarii:

metafizicx spunea...

:) nice

Amy spunea...

imi place atitudinea pe care o ai in post.
ar fii frumos ca cineva sa le reaminteasca si lor ( aia mari din stat) de unde am plecat si unde am ajuns.

you are a genius.