Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 24 iunie 2010

Leapsa 2

1.Ce ai face daca ai fi invizibil/a pentru 2 ore ?

- I-as omora pe toti idiotii care conduc tara, si pe ceilalti idioti. As schimba cate ceva prin constitutie si as bea o cafea in mecu' din romana de dragu oamenilor care nu inteleg ce se intampla.

2. Ce ai face daca te`ai intalni cu fostul/fosta prieten/a ,de care te`ai despartit acum 2 zile , sarutandu`se cu altu/alta ?

- I'as saluta politicos. As manca inghetata in fata lor, sa le fac in ciuda ca ei n-au!

3. Ce te scoate cel mai tare din minti ?

- Cand cineva nu raspunde la telefon,cand cineva imi umbla in telefon, oamenii care vor sa ma controleze, situatia politica a romaniei, criza financiara, TOTI DROGATII!!!

4.Care e cel mai penibil lucru care ti s`a intamplat vreodata ?

- Cand am gasit un elefant in mijlocul trotuarului si n-am stiut ce sa fac cu el:|

5.Regreti ceva din ce ai facut pana acum sau ai vrea sa schimbi ceva ?

- Nu regret, dar as vrea sa retraiesc toata luna mai a anului 2009. Regret ca nu ma spal mai des.

6.Daca ai putea sa faci orice ce ai face in momentul asta ?

-As da o fuga pana in grecia si as manca cascaval prajit:X
-L-as omora pe basescu si pe toti idiotii:)
-L-as declara pe un om demn de un asemenea post, presedinte

7.Zi-mi primele 4 cuvinte care iti vin in minte despre sex fara sa te gandesti

-Golf,placinta cu branza, pac!, icoana

8.Mai esti virgin ? (eterna intrebare tipica)

-Penibil. Virgini sunt toti copiii!

9.Cu ce animal iti asociezi personalitatea?Explica.

-Gaina. Vreau sa schimb lumea, dar ma cac in ea de treaba!

10.Crezi ca te cunoaste cineva indeajuns de bine ?

-Ma cunostea odata..cineva iubit...