Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


luni, 28 iunie 2010

Nimic concret.

10:10 Sange. Eu stau intr-o balta de sange.
10:11 Sange pentru ca mi-am despicat coloana vertebrala in doua parti si apoi mi-am cusut un fermoar in loc.
10:12 Acum imi pot deschide fermoarul si ma pot intoarce pe dos.
10:20 Acum sunt intors pe dos. Mi-a luat ceva timp sa pot face asta singur.
10:25 Inca palpaie substanta din mine. Se scrge ca un zer din branza...
10:31 Mi-e foame! Cred ca am sa incep sa-mi mananc din interiorul asta nou. Adica exteriorul vechi. Oricum e nespalat si voi face cancer la stomac. Dar n-am stomac in exterior.
10:47 Toate organele mele inchise afara incep sa prinda coaja...
10:50 Am terminat sa-mi mananc pielea inerioara si acum a inceput sa curga sange aici.
11:30 M-am inecat in plasma cu sange si acum capul meu real s-a transformat in stomac. Afara, stomacului meu incep sa-i creasca urechi...
11:43 Stomacul meu respira printr-un nas nou nout.
11:45 Stomacul meu te poate saruta cu pasiune
11:54 Stomacul meu este un frumos chip de domnisoara proaspata si zvelta
12:06 De'aici, din'nauntru, urlu ca nebunu fara gura nas sau privire; murmur. Imi simt exteriorul cum se reformeaza si se reorienteaza.Capata forme frumoase de om la inceput de drum. NU pot face nimic ca'ci sunt doar un stomac.
12:09 Sunt gelos pe propriul mine
12:13 Incep sa-mi dau seama ca reformarea asta mi-a deschis noi orizonturi. La urma urmei nu-i asa rau sa te transformi in stomac doar pentru ca ti-ai despicat coloana in doua si te-ai intors pe dos. Imi place aici, e multa actiune.
12:30 Afara, nu mai exista o balta de sange, sangele s-a goagulat si a plecat la el acasa, iar tanara femeie si-a prins parul intr-o coada de cal albastra si a inceput sa scrie despre viata.
12:44 Acum capul stomac si-ar mai dori sa fie ce a fost; la fel si vice-versa.
12:59 Toti luam hotarari. Unele din ele nu mai pot fi indreptate. Altor stomace le cad urechile.


Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte tare:|