Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 10 octombrie 2009

Eu mor,egiptule...mor...

Eu mor, Egiptule, mor,



Pana ce voi saruta acele buze sangerii



Voi mangaia acel trup fin...



Voi dansa in parul ei



Si voi alerga in propriile-i vene...







Vreau sa-mi deshid porii si sa mi ameste cu ai ei, sa ma renasc si sa cresc si sa ma transform intr-un dragon cu arpi taiate, de vant si de mare...de prea putina durere si prea multa placere... vreau sa traiesc intr-o vaza cu flori...intr-un borcan cu miere sau intr-un bec. Vreaw sa fiu perfect,vreaw sa pierd tot,vreau sa fiu mort. Vreaw sa dansez,sa pictez, o lume cu roti patrate si paturi rotunde-as vrea sa creez. Vreau sa stau in cap, si sa am creierul in talpi, vreau sa citescambalaje de detergent si sa spal rufele cu cerneala. Vreau mai multi caini in oras si mai multe tarfe la mine in hambar. Vreau suflet de copil si numele Emil...Vreau sa-mi fie frig ...vreau o mana patata si o pata curata...Vreau sa-o am pe ea si nimic altceva!!!!... Si daca ea inseamna tot...atunci, Egiptule, daruieste-mi-o pe ea...sau viata mea... va inceta...