Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


marți, 6 octombrie 2009

Ceva'i in neregula aici...?!?!

Arty: Doamna, de ce Dumnezeu nu mai vine?
Gavrila: Pentru ca a pierdut tranvaiu, ba prostule!!!

Baditza:Ok,doamna, am inteles! Dar daca oamenii se trag din maimutze,care-i treaba cu aripioarele???:|

Elena:Doamna, am citit eu nu stiu unde, ca inainte , crucea era obiect de tortura. Adica, acum mii de anii oamenii erau chinuiti, torturati si mutilati pe cruce, iar noi purtam astazi in buzunar acest "obiect" si ne inchinam la el...mie nu mi se pare normal...:(
Baditza: Adica, doamna, e ca si cum ...oamenii... peste 2 mii de ani s-ar inchina la briceag:-??

Bacalu: Matracucilor!!! Ce cautati la piatza???Si fara uniforme...
Zam&Elena: E o iluzie, doamna! Vi se pare!
Bacalu: Mihalachi, Nu ma duce tu de nas pe mine... cum adik o iluzie?
Zam&Elena: Doamna, e doar o iluzie, noi nu suntem aici,de fapt!! Este doar in imaginatia dumneavoasta, noi nu suntem aici... Imaginatia va joaca feste,probabil de la sarcina!
Bacalu:...dar...dar...
Zam&Elena: Shht!!! Calmati-va! E o iluzie!!!
Bacalu: :|

Elena:Zam! Am aruncat cubu de zahar, a zburat si s-a transformat intr-o musca neagra!!!!:o
Zam:Hai, sa mori tu! Mustele nu's roz? :|

Radu: Zi-mi ca vrei sa te iubesti cu mine, pana ni-se topesc gasperi si ne unim sireturile intr-o pura simbioza cu armonia coceanului:X:X

Bacalu:De ce aveti absente?...Si de ce sunt MOTIVATE??
Zam&Elena: Crede si nu cerceta:-j

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa mor yoh
ni kred ca ai fi putut reproduce o mika parte din katerincile d la noi din kls mai bine
auzi uh
dc nu mai vine Dumnezeu?
pt ca a pierdut tranvaiul
asta e prea tare
totusi ar fi fost mai tare daka tot arty ar fi raspuns...e totusi stilul lui nu krezi?
tipik arty
samor yoh
ma pis p mn de ras la orele la kare participa si arty e prea tre
daka te uitzi la el itzi vine sa razi
aja por j simplu
totusi yoh il vedeam bine din ultima banka dat uh kare stateai j mai aproape
uh nu krezi asta?