Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


joi, 8 octombrie 2009

Minciuni...

Doar pentru ca n-ai timp asta nu inseamna ca trebuie sa faci doar lucrurile de care ai timp! Adica, hai sa fim seriosi! De cand sti tu ca oamenii respecta regulile care trebuie respectate? La urma urmei si lucrurile care trebuie facute, sunt facute pentru ca tu ai ales sa le faci; pentru ca aveai prea mult timp liber in care trebuia sa stai degeaba, asa ca te-ai convins sa faci lucruri mai importante, in urma carora pot aparea consecinte.Asta daca nu faci ce trebuie.

Oricum:))=)) Trebuie sa va spalati!Asta e sgurul lucru musai:)) dak nu pentru voi, makr pentru cei din tramvai, VA ROG!!!

App => nu exista nu pot, exista nu vreau!(dedicatie pt stiu eu cine) Si de aici alta teorie, dar nu am chef-PA!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ai perfecta dreptate. Lucrul asta ni-l tot repeta filozofii cu cuvintele lor asa de complicate ca nici ei nu stiu ce inseamna.
Pentru cititori: nu eu sant ''stiu el cine''