Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 27 octombrie 2012

Constatam

Exista multe lucruri pe care le stii de la natura, dar iti dai seama ca le constati oficial destul de tarziu... eu am ajuns la cateva concluzii destul de clare in ultima perioada:

Constat:

  1. Sansele de a cunoaste oameni potriviti cresc considerabil odata cu numarul iesirilor tale din casa/perimetru zilnic
  2. Izolarea aduce singuratate
  3. Sportul aduce energie
  4. Anturajul creaza foame
  5. Dragostea si Hormonii distrug ficatul
  6. Lucrurile care-i inspira cel mai mult pe oameni sunt Hormonii si Necunoscutul (if u know what i mean) alias INCERTITUDINEA
  7. Cafeaua fara cofeina e minunata panca cand trebuie sa te tina treaz 7 ore oribil de plictisitoare si consecutive
  8. Cu siguranta "ceea ce vrei" nu e sinonim cu "ceea ce ai nevoie"

Niciun comentariu: